Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji


Czasami coś się popsuje :( Jeśli nie z Twojej winy, tylko z winy produktu, wtedy możesz złożyć reklamację.

Napisz krótkiego maila na adres: perlywsieci@gmail.com z opisem, co się stało i numerem zamówienia a następnie odeślij produkt, klikając w ten link: REKLAMUJĘ SKARBY. Po otrzymaniu produktu poinformujemy Cię o dalszych krokach.

Możesz również opisać wadę i nr zamówienia na kartce, dołączyć ją do zwracanego produktu i odesłać na adres:

Dorota Bojańczyk

Konstancin-Jeziorna, 05- 510

ul. Gorzowska 16

Sprawdzimy, czy produkt da się naprawić, wymienimy go na nowy lub zwrócimy Ci pieniądze.

Razem ustalimy najlepsze dla Ciebie rozwiązanie :) 


Zwrot towaru

Wiemy, że czasem trudno się zebrać, żeby odesłać do sklepu nasze skarby, dlatego dajemy Ci na to 14 dni. Najłatwiej będzie Ci skorzystać z linku ZWRACAM SKARBY

Do paczki ze zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria. Oczywiście gratisy i kupony rabatowe zachowaj dla siebie:)

Niestety póki co, za przesyłkę zwrotną zapłacisz sama, ale za to przy przesyłkach do paczkomatów Inpost i Orlen, nie płacisz za dostawę :)

W razie problemów ze zwrotem napisz sms pod nr 573 580 460, na pewno pomożemy :) lub skontaktuj się z nami przez FORMULARZ KONTAKTOWY

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl